Mittwoch, 4. August 2021

Hörbuch: "They Do It With Mirrors" von Agatha Christie

 




Titel: They Do It With Mirrors
Autorin: Agatha Christie
Reihe: Miss Marple Series, Book 6
gelesen von Joan Hickson
veröffentlicht: 2013
Preis: $18.99
Verlag: HarperAudio
Laufzeit: 05:18:25
ISBN 9780062234117


Klappentext:
Miss Marple senses danger when she visits a friend living in a Victorian mansion which doubles as a rehabilitiation centre for delinquents. Her fears are confirmed when a youth fires a revolver at the administrator, Lewis Serrocold. Neither is injured. But a mysterious visitor, Mr Gilbrandsen, is less fortunate – shot dead simultaneously in another part of the building. Pure coincidence? Miss Marple thinks not, and vows to discover the real reason for Mr Gilbrandsen's visit.


Meine Meinung:
Bisher haben mich alle Miss Marple Fälle sehr begeistert und beeindruckt, aber dieses Mal wusste ich von Anfang an, wer den Mord begangen hat und wie. Das ganze Rumgeflirte und die Eifersüchteleien drumherum konnten mich nicht ablenken, sie haben im Gegenteil nur genervt. Auch die Umsetzung fand ich nicht so gut wie die anderen Hörbücher, weil ich Joan Hickson manchmal kaum verstehen konnte. Naja, der nächste Fall ist hoffentlich wieder besser.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Danke für Deine Nachricht!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...